Friday, March 22, 2013

Lirik Lagu Adi Bing Slamet - Untuk Selamanya (feat. Adzana Bing Slamet) Lyrics

Bila mata ini memandang

Pasti hampalah yang kau lihat

Begitulah aku menunggumu di sini



Mana janjimu dulu

Yang kau ucap berkali-kali

Hingga aku yakin takkan pernah kecewa



Masih adakah cinta ataukah telah sirna

Katakanlah padaku, aku ingin tahu

Tuhan tolonglah aku agar kasih tahu

Cintaku hanya kamu untuk selamanya



Mana senyum manismu ooh

Mana canda tawa yang dulu

liriklaguterbaru.blogspot.com

Namun semua itu bukan lagi milikku



Masih adakah cinta ataukah telah sirna

Katakanlah padaku, aku ingin tahu



Masih adakah cinta ataukah telah sirna

Katakanlah padaku, aku ingin tahu

Tuhan tolonglah aku agar kasih tak ragu lagi

Cintaku hanya kamu (cintaku cintaku) untuk selamanya

Cintaku hanya kamu (cintaku)



Masih adakah cinta ataukah telah sirna

Katakanlah padaku, aku ingin tahu

Tuhan tolonglah aku agar kasih tahu

Cintaku hanya kamu untuk selamanya


By Dion with No comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

    • Popular
    • Categories
    • Archives